Donem la nota 2024!
23/11/24
Espectaculars els/les nostres músics i músiques. Un “Donem la nota!” 2024 fantàstic.
Gran feina de l’equip docent, acompanyant l’alumnat. Gràcies!
Espectaculars els/les nostres músics i músiques. Un “Donem la nota!” 2024 fantàstic.
Gran feina de l’equip docent, acompanyant l’alumnat. Gràcies!
Batucada i percussió corporal! Equip docent de l’Escola de Música Manel Martines i Solà de Jesús, dinamitza activitats amb l’alumnat d’I3 a 3r de primària. Activitat en el marc de les celebracions de Santa Cecília que es duran a terme aquesta setmana al centre. Gràcies!
Llegeix més»
A ritme de ball, amb el ‘Festival de la tardor’, tanquem les activitats de la Castanyada. L’equip docent de música, la comissió de festes i els/les protagonistes, l’alumnat d’I3 fins a 6è, ens han fet xalar moltíssim amb les actuacions. Enhorabona!
Llegeix més»
‘Segar i cantar’ (projecte GARBA) ens proposa, a partir de processos productius del Delta de l’Ebre, tècniques d’aprofitament i generació de materials. A més de reivindicar la importància de la investigació artística. Visitem, amb 3r d’ESO, el “Centre d’Art Lo Pati” a Amposta
per conèixer-les.
… Llegeix més»
La diversitat ens enriqueix i això és el que ha estat treballant l’alumnat de cicle mitjà amb el projecte Dansem per la inclusió.
Les il·lustracions d’aquest videoclip estan creades per l’alumnat de 4t de primària a les sessions de música. Moltes felicitats a tot l’alumnat de 4t per les boniques il·lustracions que ha fet. La cançó els ha arribat al cor i ells i elles l’han posat en els seus dibuixos, Enhorabona per la feina feta!!
Èxit de la representació de “La plaça”, per part de l’alumnat d’Arts Escèniques. La història tracta del que succeeix a la plaça d’un poble cau una caixa negra del cel i es trenca la normalitat del dia a dia. L’aparició sobtada d’un ésser estrany fa… Llegeix més»
Biel Quintana Benet ens ha ensenyat el seu violoncel i ens ha explicat les parts d’aquest instrument amb l’ajuda del lapbook que ha confeccionat amb moltes ganes i il·lusió. Biel estudia el violoncel al Conservatori de Tortosa i aprofitant que estem estudiant els instruments de corda ens ha tocat dues peces, una amb l’arc i l’altra amb la tècnica del pizzicato, pinçant amb els dits.
Us deixem aquí un vídeo resum de l’activitat. Moltes gràcies Biel per tot el que ens has explicat i per la teva música!
L’alumnat de 3r de primària ha començat a estudiar els instruments de la família de corda. Aprofitant que tenim dos alumnes de la classe de 3r B que toquen la guitarra, han portat l’instrument a classe i ens han explicat com és, com es toca i ens han ofert unes audicions. D’aquesta manera hem pogut observar i escoltar en directe la guitarra com a exemple d’instrument de corda pinçada.
Nil Ramírez Grau estudia la guitarra a l’escola de música Manel Martínes i Solà de Jesús amb el seu professor Paco Prieto i ens ha interpretat “Piratas del Caribe” i “Harry Potter”. Noa Colomé Panisello és autodidacta i ens ha interpretat la cançó “Estrellita”, “Para Elisa” i una cançó que ha compost ella mateixa.
Moltes gràcies als dos per l’oportunitat que heu donat als vostres companys i companyes i moltes felicitats perquè ho heu fet superbé. Enhorabona!!