Teatre “La festa dels Emojis” 2n B
Els nens i nenes de 2n B van fer “La festa dels Emojis” divendres a la tarda. Com podreu veure en el video ho van fer super bé i van representar diferents emocions, va ser una gran festa!!! Video “La festa dels Emojis”
Teatre “La festa dels Emojis” 2n B Llegeix més »


