3r

Ens visita en Juan Carlos

Bon any!! Com ja sabeu la classe de la xocolata estem fent una investigació sobre el cacau. Arrel de les converses d’aula  van sorgir diversos dubtes. La Cristina ens va comentar que el seu germà viu a l’Equador i que li podriem preguntar a ell els dubtes. Entre tots li vam escriure una carta i

Ens visita en Juan Carlos Llegeix més »

Sortim a investigar

L’altre dia, la classe de la xocolata vam sortir a buscar : fulles, llavors, branques…per tal d’investigar si a Montcada podem tenir arbres del cacau. Vam trobar moltes coses i ara ens queda un gran treball d’investigació.Continuarà…

Sortim a investigar Llegeix més »

TEATRE MAMAS!!!!

holaaaaa!!!! Aquí deixem els videos de la representació de les mamas… Moltes gràcies!!! Els nens/es s’ho van passar super bé!!!!! Mireu els videos…. VIDEO 1! VIDEO 2 video 3  

TEATRE MAMAS!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut