Cada setmana nedem millor!
Hola famílies! Com ja sabeu, els alumnes de 1r cada dimecres anem a piscina, ja portem moltes sessions a la piscina i cada vegada nedem més i millor! Ens ho passem d’allò més bé! 🙂 CLICA PER VEURE LES FOTOGRAFIES
Cada setmana nedem millor! Llegeix més »










