P5

TEATRE DE LA CLASSE DELS GLOBUS

Hola famílies! La classe dels Globus d’EI5 vam fer un espectacle molt xulo! Vam ballar una cançó molt divertida per moure tot el cos. Després la vam fer tots i totes juntes! Esperem que us agradi i la gaudiu tant com nosaltres!! Feu clic al següent enllaç! Comunitat de Petits. https://drive.google.com/file/d/1Ob6T7VpajlyeZVaZKHK1JeVF5cgDTrpK/view?usp=share_link  

TEATRE DE LA CLASSE DELS GLOBUS Llegeix més »

L’ORIGEN DE LES ESTRELLES

Hola famílies!!! Aquest matí ens han vingut a explicar un conte a l’escola. La classe del Circ i la classe dels Globus hem gaudit molt escoltant el conte que en ha explicat en Damià. És una història d’uns animals molt divertits!!! Us deixem un petit recull de fotos perquè veieu com ens ho passat!  

L’ORIGEN DE LES ESTRELLES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut