LES XUXES ESCRIVIM
BON DIA!!!! Els nens i les nenes de la classe de les Xuxes, han fet la representació del “Cargol i l’herba de poliol” i han escrit la invitació per la resta de companys/es.
LES XUXES ESCRIVIM Llegeix més »
BON DIA!!!! Els nens i les nenes de la classe de les Xuxes, han fet la representació del “Cargol i l’herba de poliol” i han escrit la invitació per la resta de companys/es.
LES XUXES ESCRIVIM Llegeix més »
Aquest matí les nenes i els nens de 4t hem baixat a les classes de la comunitat de petits i els hem ajudat a fer PANELLETS! Ens ha encantat poder ajudar-los. Ens ho hem passat genial!! 😃😃 Moltes gràcies per convidar-nos 😍😍😍😍 Si feu clic a la càmera 📸 podreu veure mooooltes fotos.
Hola famílies!! Aquesta setmana estem de celebració i , després de molt de temps, podem anar recuperant tradicions i festes que fem a l’escola. Ha arribat la tardor i, amb el mes d’octubre a punt d’acabar, fem la festa de la Castanyada i del Halloween. Els nens i nenes de P5, els Taurons i les
ELS TAURONS I LES XUXES VAN A COMPRAR!!! Llegeix més »
Aquesta setmana els nens i les nenes de les Xuxes hem teatralitzat el conte d’El cargol i l’herba de poliol. Ens hem divertit molt preparant-lo i esperem que us agradi.
LES XUXES FEM TEATRE! Llegeix més »
La classe dels taurons hem estat preparant el conte de la castanyera per representar-lo per tots els petits i petites. Esperem que us agradi molt, ho van fer molt i molt bé! (Per poder veure l’obra heu d’entrar a la pestanya del youtube):
Teatre Taurons P5A Llegeix més »
Les nenes i els nens de P5 ja tenen nom, són la classe dels taurons i l’han escrit a la llibreta d’aula.
ELS TAURONS ESCRIVIM Llegeix més »
Bon dia , els nens i les nenes de la classe de les Xuxes demanen informació a les famílies pel projecte que estan fent a l’aula.
LES XUXES ESCRIVIM Llegeix més »
Benvolgudes famílies de P5, Tal com us hem comentat a la reunió de famílies, us adjuntem l’enllaç al PDF amb tota la informació que us hem transmès (cliqueu a la imatge per accedir-hi).
Reunió famílies P5 Llegeix més »
Ha sigut l’últim dia de curs i ens ho hem passat d’allò més bé! Mireu quines fotos tan xules! Feu clic a la imatge!
Hem gaudit molt l’últim dia de curs!! Llegeix més »
PER FINALITZAR EL PROJECTE LES MUNTANYES RUSSES HAN GRAVAT UN VIDEO MOLT REPRESENTATIU ON US EXPLIQUEN COM HEU DE RECICLAR!!! AQUÍ DEIXEM L’ENLLAÇ!!!
LES MUNTANYES RUSSES RECICLEM!!!! Llegeix més »