ELS GELATS ESCRIVIM…
BON DIA ELS GELATS ESCRIUEN PARAULES DEL PROJECTE QUE ESTAN FENT DE LES ARANYES.
ELS GELATS ESCRIVIM… Llegeix més »
BON DIA ELS GELATS ESCRIUEN PARAULES DEL PROJECTE QUE ESTAN FENT DE LES ARANYES.
ELS GELATS ESCRIVIM… Llegeix més »
ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE DELS COCOS ESCRIVIM QUE ENS HAN PORTAT ELS REIS MAGS.
ELS COCOS ESCRIVIM… Llegeix més »
Divendres passat vam compartir les joguines que ens van portar els reis a casa. ens ho hem passat super bé!!!! FOTOS!
JUGUEM AMB LA JOGUINA DE REIS Llegeix més »
Bon dia la classe dels gelats escriuen una nota per les famílies de com han anar vestits per fer les nadales al Kursaal.
Avui els petits hem anat a buscar el tio de Nadal, i l’Elsa dels unicorns l’ha trobat!!!! tió!!!
ELS PETITS ANEM A BUSCAR EL TIO Llegeix més »
holaaaaa!!!! Aquí deixem els videos de la representació de les mamas… Moltes gràcies!!! Els nens/es s’ho van passar super bé!!!!! Mireu els videos…. VIDEO 1! VIDEO 2 video 3
TEATRE MAMAS!!!! Llegeix més »
Els gelats han fet la seva primera representació… han fet la representació dels monstres de colors , i l’han fet super bé!!! SON UNS ARTISTES MIREU EL VÍDEO… MONSTRE DE COLORS!!!
TEATRE DELS GELATS!!! Llegeix més »
Els gelats ens conviden al seu teatre i han escrit la invitació
ELS GELATS ENS CONVIDEN AL SEU TEATRE Llegeix més »
Avui la classe dels cocos, els gelats i els cuiners i cuineres, hem fet els panellets amb els nens i nenes de 4rt. Han sortit boníssims i ens ho hem passat super bé!!! fotots!!!