Educació física

Tarda amb famílies 2B ^^

Bona tarda famílies! Només dir-vos que mil gràcies per la vostra participació i les ganes incansables de voler fer coses com a comunitat educativa. Hem pogut compartir en aquesta estoneta més moments i converses íntimes a part de moltes rialles i anècdotes. Us deixo un petit recull fotogràfic del que ha sigut la tarda tots

Tarda amb famílies 2B ^^ Llegeix més »

El CIRC de les XIPS!

La classe de les Xips hem gaudit de tres sessions de circ 🎪, on hem après moltes coses divertides 😄!!!! No us perdeu totes les activitats que hem fet, us convidem a veure l’àlbum de fotografies sencer.   Feu clic a la següent imatge 📷 per veure l’àlbum complet:  

El CIRC de les XIPS! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut