Mitjans anem a MARINELAND!

Hola famílies,

com ja sabeu ahir vam estar a Marineland 🐬i, ens ho vam passar espectacularment bé⭐! Això sí que és una gran sortida de final de curs. Com volem fer-vos partícips d’aquest dia tan genial 😍 que vam compartir, us deixem un àlbum de fotografies ple de somriures 😃 i bons moments aquàtics. 🏊

Cliqueu aquí per anar a l’àlbum de fotos o a sobre de la següent imatge:

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut