Els Fantasmes escrivim la carta als Reis Feu un comentari / Per Institut Escola El Viver / 12 de desembre de 2018 / 3r Curs actual El Viver per escrit General Portada Ja s’acosten les vacances de Nadal i a la classe dels Fantasmes hem escrit la carta als Reis Mags! La vam estar pensant entre totes i tots, volíem coses per la nostra classe. ]]>