Viatge de final d’etapa

Dels dies 27 al 31 de març, els alumnes de 4t d’ESO van fer el viatge de final d’etapa, concretament van viatjar fins al País Basc. La primera parada del viatge va ser Olite, on van poder visitar el centre històric de la població a més de gaudir de la visita al magnífic castell que hi ha en aquesta població.

A la tarda ja vam arribar a l’hotel, on van visitar els encontorns de la ciutat.

El segon dia, van visitar la coneguda platja de la Concha, però no només això, sinó que també vam visitar el centre de la ciutat de Sant Sebastià. Durant la tarda, van canviar el format de les activitats, atès que ens vam desplaçar a la ciutat de Zarautz a practicar surf i skate. En ambdues activitats van aprendre les nocions de tots dos esports i els nostres alumnes van passar-ho d’allò més bé.

El tercer dia matí, els va tocar matinar per anar a veure els penya-segats de Flysch en vaixell, situats prop de la població de Zumaia. Durant la tarda, vam visitar aquesta mateixa ciutat on ens van realitzar una visita guiada sobre les curiositats de la cultura basca, i també van jugar a l’esport típic de la zona: pilota basca. Per acabar la tarda, els alumnes van visitar el centre d’alt rendiment d’Orio on van practicar kayak a les instal·lacions.

Finalment, l’últim dia el grup de 4t es va atansar a visitar Sant Juan de Gaztelugatxe per visitar la famosa ermita i admirar les imponents vistes. Pel que fa a la tarda, l’alumnat es va desplaçar fins a Bilbao on van visitar el centre històric i van donar un tomb per la ria. El dia 31 amb la maleta plena de records i bones experiències van enfilar el camí de tornada cap a Sant Llorenç.

Si voleu consultar un recull d’imatges del viatge, cliqueu el següent enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *