L’IE VALL DE LORD ORGANITZA LA PRIMERA CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG DEL SOLSONÈS

El passat 25 de gener, l’Institut Escola Vall de Lord, concretament les classes de 1r d’ESO i el grup de Grans, van organitzar la campanya de donació de sang. El pes de la campanya la van dur els més grans i els del grup de Grans van donar suport.

Tot va començar amb la formació de la responsable del Banc de Sang al Solsonès a l’alumnat de 1r d’ESO. Tot seguit es van posar a planificar la campanya: organització dels horaris, disseny del cartell, realització dels obsequis, penjat de la pancarta … Tot feia suposar que seria una campanya d’èxit.      Va arribar el dia. Cada trenta minuts o una hora, canviava l’alumnat que ajudava en l’organització (alguns van ajudar a  muntar i a desmontar). Després de donar sang, els i les donants, passaven per una taula plena de menjar i líquids: aigua, suc, patates, fruita seca, bastonets de pa … Sortint de la sala, l’alumnat d’ESO els oferia un obsequi: unes provetes com de laboratori, plenes de xocolatines de 3 colors diferents. Cada color significava el plasma, els glòbuls vermells o els glòbuls blancs.

A la campanya de donació hi van participar una trentena de persones, cinc de les quals no van poder donar sang.

Agraïm a tothom qui va fer possible la campanya.

Redactat per: Jair, Rayan, Yair i Llorenç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *