Cros Escolar ’23

Aquest passat divendres dia 6 d’octubre vam realitzar el cros escolar al pati del nostre centre. Gràcies a l’ajuda del consell esportiu del Solsonès vam organitzar una tarda força amena. Cada curs del centre va realitzar una o diverses voltes pel circuit dissenyat al nostre pati. Primerament, van començar els més menuts de l’escola realitzant una volta acompanyants per les alumnes de 4t d’ESO. Seguidament, vam continuar amb els alumnes de cicle inicial del centre, els quals van donar lloc als alumnes de mitjans i grans per tal de concloure l’etapa de Primària.

Pel que fa a Secundària, en un primer moment van córrer els alumnes de 1r i 2n d’ESO en relleus, realitzant 3 voltes al circuit. Finalment, els alumnes de 3r i 4t, i també alguns docents van realitzar una cursa de relleu, però no hem d’oblidar la volta que van realitzar els pares amb els alumnes per tal de concloure el cros.

Podeu consultar les fotografies d’aquest dia al següent enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *