25N Dia Internacional per l’eliminació de la Violència contra la Dona

La setmana passada al centre es van dur a terme un seguit d’activitats per tal de conscienciar al nostre alumnat sobre la xacra que significa la violència que s’exerceix sobre les dones i posar-la de manifest.

Entre altres podem destacar el taller de defensa personal que van fer les alumnes de 3r i 4t d’ESO, però l’activitat més destacada va ser quan les alumnes del servei comunitari del Punt Lila van llegir un manifest, aquest acte va tenir lloc el divendres dia 24 a l’hora del pati i es va concloure amb un gest simbòlic, penjant petites teles de roba amb el nom de diverses víctimes. Des de l’IE Vall de Lord ens volem sumar a condemnar de forma enèrgica qualsevol mena de violència exercida cap a qualsevol individu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *