SORTIDA A LA MANREANA

El dia 4 de juny, els infants d’educació infantil de la nostra escola van gaudir d’una sortida a la Granja Escola La Manreana. En aquesta visita, els infants van participar en activitats educatives molt engrescadores.
La primera activitat del dia va ser una visita guiada per la granja, on els infants van poder veure els diferents animals que hi viuen. Alhora, vam descobrir com aquests ens proporcionen productes de la nostra vida diària com la llet, els ous i la llana.
Després de la visita als animals, els infants es van dirigir a la zona de tallers per participar en una activitat molt especial: el taller de pa. En aquest, van experimentar el procés tradicional de fer pa, mesclant i pastant la massa amb les seves pròpies mans. Mentre esperaven que el pa es coïa, els infants van tenir l’oportunitat de dinar i de compartir moments de joc.
Finalment, després d’un dia ple d’aventures i d’aprenentatge, van tornar a l’escola molt cansats, però plens d’il•lusió i amb els seus pans acabats de fer.