Lligueta de futbol inclusiva

Arranca la primera lligueta de futbol sala que comptarà amb la participació d’alumnes de l’IE Torrequeralt de 1r a 4t d’ESO.

La lligueta inclusiva i paritària es jugarà els dimarts i dijous, de març a juny, en l’horari dels patis i comptarà amb la participació de 8 equips. El torneig serà gestionat pels docents i alumnes voluntaris de 4t d’ESO.

En finalitzar la competició es farà el lliurament de premis a l’equip campió, al joc net, al màxim golejador o golejadora i finalment a la millor jugadora per visibilitar la participació femenina en en futbol del nostre centre.

La classificació i informacions seran actualitzades setmana a setmana.

La iniciativa sorgeix amb la intenció de dinamitzar el pati escolar amb un doble objectiu: en primer lloc, treballar i millorar la convivència escolar i, en segon lloc potenciar les activitats integradores i participatives per mitjà d’activitats esportives i jocs sempre apostant per la participació voluntària del nostre alumnat.

Victor Anguiano Arribas i Raul Caufapé Fernández
Docent d’Educació Físcica IE-TQ – àrbitre i dinamitzador