AVALUACIÓ

L’alumnat percep el que és important d’aprendre a partir d’allò que el professorat valora, no tant amb
paraules, sinó quan proposa activitats concretes per avaluar aprenentatges i quan aplica uns determinats criteris d’avaluació. Quan es parla d’avaluació sovint es barregen les seves dues finalitats:

1) L’avaluació com a mitjà per regular els aprenentatges, és a dir, per identificar les dificultats i els
errors i trobar camins per superar-los (avaluació formativa o formadora).

L’avaluació com a mitjà per comprovar què s’ha après i quantificar o qualificar els resultats d’un
2) procés d’ensenyament-aprenentatge per tal d’orientar l’alumnat en els seus estudis futurs, i al
professorat i a les persones que gestionen el sistema educatiu en els canvis a introduir, per acreditar aprenentatges, o per classificar o seleccionar l’alumnat.

NORMATIVA AVALUACIÓ

Normativa Avaluació ESO

Normativa i criteris coronavirus – Avaluació ESO

Document oficial

CLICA A LA NOSTRA INFOGRAFIA RESUM AVALUACIÓ – TQ

CONCEPTES IMPORTANTS