Bon Nadal 2018

DESITJOS
Desitjo un llapis que dibuixi rialles, una goma que esborri llàgrimes i rancor, una tela plena d’il·lusions, colors on no falti l’esperança, un pinzell que faci pessigolles, una paleta plena de llum, un llibre que parli d’amor, una clau que obri el cor, una agulla per cosir velles ferides, un gra d’arròs que acabi… Llegeix més»

Un any més sobre gel

Des de l’àmbit de l’educació física de l’institut escola s’ha tornat ha organitzar la sortida a la pista de gel que l’Ajuntament de Lleida instal·la cada Nadal a la plaça de Sant Joan.
Aquest passat 20 de desembre els nostres alumnes a l’ESO van patinar… Llegeix més»

Xmas card exchange with eTwinning

El programa eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea que forma part de Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, juventut i esport. El seu principal objectiu és el de fomentar la col·laboració escolar dins d’Europa utilitzant les tecnologies… Llegeix més»

H2O

Ja hem acabat el primer projecte de 2n eso: H2O.
Tot i que el fil conductor és el tema de l’aigua, un dels objectius principals ha estat recomençar a fer la matèria de projectes i seguir fent la bona feina del curs de 1r. Amb aquesta… Llegeix més»

Va d’experiments!

Llicenciat en ciències químiques i professor de Física i Química a l’INS Guindàvols de Lleida, l’Anicet Cosialls difon de manera magistral i súper divertida coneixements científics mitjançant diferents experiments.
Durant la seva visita ha realitzat sorprenents jocs de ciència amb el rigor més tècnic, que han… Llegeix més»

Taller de música i moviment

El dimecres 28 de novembre van venir alguns membres de l’associació Arca Divergent a fer un taller de música i moviment als alumnes de 1r d’ESO. Durant l’activitat els nois i noies van poder experimentar i, sobretot, moure’s a diferents ritmes sentint en el seu… Llegeix més»