L’Institut

L‘Institut Vinyet va ser creat el curs 2005-2006 i va traslladar la seva ubicació el curs 2007-2008 al carrer Mestre Manel Torrens Girona, 2-6, situat a 1,7 quilòmetres del centre històric de la població, la Plaça del Cap de la Vila.

Es tracta d’un centre de tres línies d’ESO i dues de Batxillerat que acull fonamentalment alumnat dels diferents centres públics de primària del municipi: CEIP Miquel Utrillo, CEIP Esteve Barrachina, CEIP Agnes de Sitges i CEIP Maria Ossó, a banda d’altres centres públics, privats i concertats de la comarca.

Actualment, l’equip docent està format per una cinquantena de docents, que atenen uns 450 alumnes.

La qualitat educativa, la renovació pedagògica, l’atenció a la diversitat, l’orientació personal i acadèmica, l’acompanyament en l’acció tutorial, l’educació en valors i l’educació emocional conformen els objectius pels quals treballem cada dia.