VISITEM L’ESCOLA MIQUEL UTRILLO

Aquest dilluns hem visitat els alumnes de 6è de l’Escola Miquel Utrillo per parlar-los de l’Institut, d’aquesta nova etapa que estan a punt de començar i per compartir amb ells experiències, dubtes i inquietuds.

Ens hi han acompanyat exalumnes de l’Escola que han pogut parlar en primera persona del que va suposar per ells aquest canvi d’etapa.

foto de Escola Miquel Utrillo.

A més a més, hem marxat amb deures!

Els alumnes de 6è de l’Utrillo  ens han fet algunes preguntes que anirem responent aquests dies a través de la pàgina web. Estigueu ben atents!

Avui visitem l’escola Agnès de Sitges i el proper dijous, el Barrachina i el Maria Ossó. Ens fa molta il·lusió compartir aquestes estones amb vosaltres!