Tallers i activitats fi de curs

Els alumnes de l’INS vinyet han pogut gaudir de tallers i activitats des del dia 13 al 20 juny. Han estat uns dies plens activitat on professors, alumnes, personal de centre i talleristes externs han ofert als nostres alumnes tallers com el de sabons, cinema i col·loqui, karaoke, dansa orgànica, manualitats decoupage, ioga dinàmic, perruqueria inversa, maquillatge i ungles, cuina sana, rebosteria, galetes, criptografia, ràdio, jocs de taula, tatuatges de henna, trufes, slack line, bosses aromàtiques, pizza, beatbox i activitats esportives com Bodycombat, i Zumba.

AQUÍ US DEIXO LA GALERIA D’IMATGES

Cal destacar l’actuació al gimnàs de Dani Lleonart, campió d’Espanya 2017 de la categoria Loopstation. Tot un privilegi que vingués a compartir amb nosaltres aquestes jornades i ens acostés al seu món musical. Més informació: http://www.pulmonbeatbox.com/#top

També deixar constància de l’èxit de participació que van tenir les sessions de Zumba conduïdes per la Sandra, la nostra administrativa que a més, és monitora oficial d’aquesta disciplina. Moltes gràcies!