SOM UN EQUIP!

Aquest dilluns, en el marc de les sessions de tutoria grupals, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en un taller per treballar la cohesió del grup. L’activitat, que s’ha allargat un parell d’hores, ha servit per comprovar que la paraula “EQUIP” pren tot el sentit quan cada membre del grup sent que forma part d’una petita “família”.

Hem parlat de sentiments, de sensacions, d’emocions, de la nostra situació al grup-classe i de com ens fan sentir les coses que ens passen a l’aula.

Ha estat un taller diferent i molt enriquidor, tant pels alumnes com per als docents que hi hem pogut participar.

Gràcies a l’associació ELNA per tot el que ens han regalat. Repetirem!