RECOLLIDA PILES. CONCURS APILO XII 2020

Al nostre planeta, les substàncies i materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra en la qual viuen els peixos, aus, plantes i… a nosaltres mateixos!

Per aquest motiu els alumnes de l’optativa de 3r d’ESO  d’Escola Verda participem en el concurs de recollida de piles “APILO XII”, en aquest concurs ens agradaria que participés tot l’institut perquè d’aquesta manera col·laborem pel bé del planeta i per la nostra salut.

Podeu portar les vostres piles i bateries de mòbils i ordinadors entre el 9 de gener i el 30 d’abril de 2020 i dipositar-les al contenidor que hi ha a l’entrada de l’institut.

Tota la informació a http://www.apilo.cat/

Amalia Nicorici i Azul Huezo