Recollida de piles. Concurs Apilo XII

Des del grup d’Escola Verda hem decidit participar al concurs de recollida de piles, Apilo XII, organitzat pel Departament de Territori i Sostenibilitat, a través de l’Agència de Residus de Catalunya i les entitats gestores dels Sistemes Col·lectius de responsabilitat ampliada del productor de piles i acumuladors Ecopilas, ERP, UNIBAT i Ecolec.

El concurs de recollida de piles va dirigit als centres educatius de Catalunya, per tal de fomentar la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies.

RECOLLIRAN LES PILES LA SETMANA DEL 29 D’ABRIL AL 3 DE MAIG