“QUÈ FEM DEMÀ?”

Aquest dijous els alumnes de 1r i 2n de batxillerat del centre han assistit a la xerrada “Què fem demà?”, a càrrec de Sebas Lorente, qui ha explicat en primera persona la seva experiència vital. La xerrada, que té com a objectiu conscienciar els joves de la importància que té conduir amb responsabilitat i seny, s’emmarca dins del Pla d’acció tutorial de Batxillerat. Lorente, que va ser víctima d’un accident de trànsit, va recordar-nos a tots els assistents quins són els nostres grans enemics: “Total, está aquí al lado”, “Nunca ha pasado nada”, “Es un momento” y “Yo controlo”.

En una biblioteca plena, l’alumnat i el professorat que hi va assistir vam poder reflexionar gràcies a la generositat de qui comparteix amb els altres els seus aprenentatges i esdevé un testimoni de vida, d’esforç, de consciència i de superació. Gràcies!