PROPERA PARADA: MADRID!

Aquest matí han marxat cap a Madrid quatre alumnes de 1r de batxillerat que cursen la matèria d’Economia de l’Empresa. Acompanyades per l’Elisa Lanuza i per la professora de la matèria, Nerea Miralles, participaran a la final nacional de Young Business Talents, un simulador empresarial que permet a l’alumnat practicar en la presa de tot tipus de decisions empresarials.

L’Eva Abad, la Carla Carbonell, la Júlia Carbonell i la Blanca Morán han creat la seva pròpia empresa i han aconseguit classificar-se en 12è lloc a la final regional, en la qual hi participaven 270 centres educatius.

Demà, des de Madrid, intentaran quedar en una bona posició competint entre les 100 millors empreses de tot l’Estat.

Us desitgem moltíssima sort, noies!