LLIBRES CURS 2020-2021

Benvolgut alumnat i benvolgudes famílies,

El llistat de llibres per al proper curs es publicarà en aquesta mateixa pàgina web a principis de setembre. El context actual ens fa treballar en diversos escenaris possibles i tot el professorat està concretant les eines i els recursos més òptims per al proper curs.

Tant bon punt el tinguem llest, el podreu consultar i fer la compra a través d’Iddink, aquells que en sigueu usuaris.

Recordeu que el llibres de lectura els adquireix el centre educatiu i que cada família d’ESO ha d’abonar la quota de 18 € corresponent al PLA DE LECTURA a través d’Iddink o de TPV ESCOLA.