El projecte Escoles Verdes

Espai per exposar i recollir les activitats ambientals de l’institut.

L’institut, com un ecosistema urbà, és un sistema format per éssers vius (professors, alumnes, pares, personal d’administració i serveis…, també les plantes i animals del pati) i estructures materials (edificis, pistes esportives, conduccions, equipaments,…) en el que te lloc una constant entrada de recursos (aigua, matèries primeres, aliments, coneixements) i que funciona gràcies a una contínua inversió energètica (combustibles, electricitat, aliments).

Amb la transformació dels productes que van entrant, l’institut es manté, creix, progressa, surten alumnes instruïts.  Es produeixen canvis en el sistema  que augmenten la seva complexitat.

La qualitat de vida de les persones que hi interaccionen també experimenta canvis, aparentment es complica i millora.