FAQS INS VINYET 2018

Amb motiu de la celebració de la “Jornada de portes obertes” els alumnes de 1r d’ESO intenten donar resposta en aquest video a les preguntes més freqüents que es fan les famílies quan els seus fills han de fer el canvi de Primaria a Secundària. Volem agrair la seva participació a tots i especialment a Sergi Molina, exalumne del centre, que ha gravat i muntat tot el treball.

Alumnes de 1r que han participat: Ona Clua (CEIP Maria Ossó), Iker Bonell (CEIP Maria Osso), Indira Pujol (CEIP Barrachina), Amani Medjmadj (CEIP Miquel Utrillo), Alex Villa (Escola Pia), Alexander Wright (CEIP Agnés de Sitges), Jan Prat (CEIP Maria Ossó), Jan Ballesteros (CEIP Maria Ossó), Gerard Artiga (Escola Patufet Sant Jordi), Lorena Isart (CEIP Maria Ossó), Amalia Nicorici (CEIP Agnés de Sitges), Xavier Molina (CEIP Maria Ossó), Jan Marc Pascual (CEIP Miquel Utrillo), Mar Nel.lo (CEIP Maria Ossó), Jana Villalmanzo (CEIP Agnés de Sitges), Bruno Quero (CEIP Maria Ossó) i Markel Rodríguez (CEIP Barrachina).