EQUIP CANGUR!

El proper 19 de març se celebren a Catalunya les Proves Cangur, un concurs matemàtic organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques.

El concurs consta de dues categories: Cangur-123 i Cangur 2020, per  4t ESO i Batxillerat.

L’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Aquest curs, en la categoria Cangur-123, hi participaran 58 alumnes del centre, i en la categoria de 4t i BAT, n’hi participaran 13. Ja hem fet les inscripcions i el passat divendres, el coordinador del concurs  al centre, el David Guasch, els va reunir per fer la foto d’equip.

Aquest és l’equip CANGUR de l’Institut Vinyet. Molta sort!