DELEGATS, GRÀCIES!

Aquest matí, hem celebrat la primera Assemblea de Delegats d’ESO i Batxillerat del curs. I, tot i que s’ha fet esperar, ha valgut la pena. Han estat cinc hores de reunió, on hem pogut parlar, escoltar-nos, proposar solucions, transmetre preocupacions i establir les bases d’un diàleg i d’una cooperació necessària entre el centre i l’alumnat.

Ha estat un plaer poder compartir amb tots vosaltres aquesta jornada. El dia 28 de febrer, tal i com hem acordat, ens tornarem a trobar per reprendre temes i tractar-ne de nous.

Però abans, us volíem donar les gràcies perquè tot allò que heu dit i heu compartit dona més valor encara a aquestes Assemblees.