AVÍS ÚLTIMA HORA: Nota premsa Ajuntament

“L’Ajuntament de Sitges recomana a les famílies no portar els fills i filles als centres educatius aquest dimecres.”

En una nota de premsa enviada a les 19.01 d’aquest vespre, l’Ajuntament recomana a les famílies no portar els seus fills i filles als centres educatius demà dimecres:

“Davant la previsió del temporal per a les properes hores i les possibles afectacions a la mobilitat, tal com s’ha comunicat aquest matí, l’Ajuntament de Sitges recomana evitar desplaçaments i no portar els alumnes a les llars d’infants, a les escoles i als instituts.”

Tot i així, el centre romandrà obert en el seu horari habitual per atendre, de manera excepcional, l’alumnat que hi assisteixi. No serà possible, però, mantenir l’activitat lectiva amb normalitat davant de les possibles incidències climatològiques previstes per a demà.

Atentament,

L’equip directiu.

Per a més informació:

Oficina de Comunicació. Ajuntament de Sitges.

Tel. 93 811 16 84 / 607 825 675