ANEM A VEURE UN MUSICAL!

Aquest dijous, 8 de març, els alumnes de 2n i 3r d’ESO aniran a veure l’assaig general del musical Footlose a l’IAB.

L’Institute of the Arts Barcelona és un centre universitari internacional de teatre musical i dansa que està situat davant de l’Institut Vinyet. Des de l’AMPA, han fet totes les gestions necessàries perquè els alumnes del nostre centre puguin assistir a dues de les seves produccions de manera gratuïta.

Com sabeu, un dels projectes de centre dels alumnes de 3r és el del Musical i per això és una gran oportunitat podeu veure una producció com aquesta.

Volem agrair a l’AMPA del nostre centre i a l’IAB la seva col·laboració. Estem plenament convençuts que serà una experiència positiva, educativa i enriquidora. I el 9 de maig repetirem: els alumnes de 3r i de 4t aniran a veure Chicago!