ACTIVITATS DIADA DE SANT JORDI

Benvolgudes famílies,

Els informem de les activitats que ha organitzat l’alumnat del centre per a la diada de Sant Jordi per tal que les puguin comentar amb els seus fills i animar-los a participar:

– L’alumnat de 3r d’ESO vendrà roses a la porta del centre, a les 8.30 i a les 13.00 per tal de recaptar diners per al viatge de final d’etapa del curs que ve. L’AMPA hi ha col·laborat i animem totes les famílies a comprar la rosa al nostre alumnat a un preu de 3.5 euros.

– Els alumnes de 1r d’ESO que cursen l’optativa Enreda’t amb UNICEF han organitzat, com cada any, la cursa solidària “Gotes per al Níger”. Aquest any ja serà la 5a edició i volem superar el nombre d’inscrits en edicions passades. La inscripció a la cursa té un cost de 2 euros, i tot l’alumnat hi pot participar.

Demà encara hi ha inscripcions a l’hora del pati!

– També hi haurà un intercanvi de llibres. Tots els alumnes poden portar el mateix dilluns, algun llibre que ja hagin llegit i bescanviar-lo per un altre. Animem tot l’alumnat a portar-ne un.

– Els alumnes de 1r d’ESO gaudiran de la visita d’un escriptor justament el dia de Sant Jordi. Es tracta de l’escriptor F.J.López, autor d’una de les lectures que han treballat a Llengua Castellana.

– L’AMPA convida tot l’alumnat del centre a esmorzar xocolata desfeta, que es podrà acompanyar amb la coca que vendrà l’alumnat de 3r d’ESO, pro viatge final d’etapa.

– Després d’esmorzar, al gimnàs es lliuraran també els premis,  gentilesa de l’AMPA, a la millor foto del concurs d’Instagram i al guanyador del disseny de la catifa de Corpus.

La diada clourà amb una breu representació teatral dels alumnes de TEATRE i amb les actuacions musicals de l’alumnat que cursa CORAL i CONJUNT INSTRUMENTAL.

Informacions d’ordre pràctic:

– L’horari del dilluns 23 d’abril  serà de 8.30 a 13.00.

– L’autobús llançadora farà els dos serveis habituals a les 13.00 i a les 13.10.

– Les famílies que necessitin, de manera excepcional, que el seu fill romangui al centre més enllà de les 13.00, cal que ho comuniquin per escrit a la secretaria del centre demà divendres.

–  Les famílies dels alumnes que vulguin utilitzar el servei de menjador  ho han de comunicar directament al mateix servei de menjador demà divendres. El dinar se servirà a les 13.00.

– Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat faran classe de 8.30 a 10.30. Tot seguit, participaran amb la resta d’alumnes de les activitats organitzades.

Els agraïm la seva col·laboració i els desitgem una bona diada de Sant Jordi.

MARIA ROSA DAGÀ GÓMEZ

Directora.