Noves seccions a la revista VILAJOVE de juny!

Acaba de publicar-se el segon número de la revista VILAJOVE, una publicació trimestral de l’institut Vilatzara que redacten els alumnes de la matèria optativa Taller de Premsa de 1r, 2n i 3r de l’ESO.

En aquest número hi ha noves seccions, com ara: Identitats, on tindran cabuda els articles que tinguin a veure amb la manera de sentir i de percebre el món dels nostres alumnes (incloent-hi les ideologies, la identitat sexual i els costums propis de les diferents cultures); Psicojove, on es publicaran temes relacionats amb la psicologia i els problemes que més freqüentment poden donar-se a les seves edats; Alumni Vilatzara, on sortirà un antic alumne del centre que ens explicarà quin camí ha triat després del seu pas per l’institut; Esports, on parlarem de les activitats esportives que practiquen els nostres estudiants o de què són aficionats; L’enquesta, amb la qual aprenen a fer qüestionaris entre la comunitat Vilatzara i a interpretar-ne els resultats; Moda; i, per últim, Amb les teves mans, on compartiran amb els seus companys i companyes receptes, treballs manuals, trucs, etc.

Els alumnes han estat responsables de triar els temes que volien tractar, fer les fotografies (o buscar imatges sense drets per acompanyar els textos), entrevistar i incorporar testimonis per als seus treballs, crear els anuncis publicitaris de la publicació i idear el nou repte de les pàgines de passatemps.

La revista, que també ha crescut en nombre de pàgines i en col·laboracions, ja es pot llegir a la plataforma Calameo.

Esperem que us agradi!