Marxem de vacances amb un nou número de la revista VILAJOVE!

La revista VILAJOVE corresponent al segon trimestre ja s’ha enviat a impremta. En aquesta nova entrega, els alumnes de l’assignatura optativa de Taller de Premsa de 1r, 2n i 3r d’ESO ens ofereixen articles interessants i originals com ara una reflexió sobre l’autisme, amb el testimoni d’alumnes autistes del centre que demanen que no s’etiquetin les persones amb TEA.

També hi ha, a la secció Noves Tecnologies, un article sobre l’app BeReal, que causa furor entre l’alumnat de l’ESO i els “obliga” a fer-se fotos durant qualsevol moment de la seva vida quotidiana. A la secció Alumni, per la seva banda, els entrevistadors han parlat amb el nostre actual director, que va ser alumne del centre. I a l’apartat Tendències tenim una relació de paraules i expressions pròpies d’aquesta generació, tota una guia per a pares i professors!

No falten en aquest número els relats i dibuixos dels nostres joves artistes; la secció d’entrevistes, amb una conversa amb una alumna de Batxillerat, jugadora de bàsquet del Badalona; un reportatge sobre com manen a les nostres tendències de compra els “influencers” i un curiós article sobre el satanisme.

Podeu veure la versió en línia aquí.

Esperem que gaudiu de la lectura!