L’alumnat de 2n de Batxillerat veu “Aigües encantades” al Monumental de Mataró

Aigües encantades, de Joan Puig i Ferreter, és una de les obres més importants del Modernisme literari i una de les lectures prescriptives de Batxillerat.

Després d’haver-ne llegit el text durant els dos primers trimestres del curs, l’alumnat de 2n de Batxillerat ha tingut l’ocasió de revisitar l’obra al Teatre Monumental de Mataró. La funció, d’una hora de durada, ha comptat amb una estona final de col·loqui sobre el text.

Tal com destaca la Direcció de l’obra, a càrrec de Frederic Roda, aquesta funció permet acostar l’alumnat de Batxillerat al “retrat de l’època modernista que reflexa l’enfrontament i la discordança entre el camp i la ciutat, i la lluita pels ideals moderns enfront el sector més tradicionalista de la societat”.