Ja ha arribat el número de desembre de la revista VILAJOVE!

Finalitzem el trimestre amb un nou número de la revista VILAJOVE. En aquesta ocasió, els alumnes de Taller de Premsa de 1r, 2n i 3r de l’ESO -i algun col·laborador més de nivells superiors- han preparat uns articles molt diversos. Entre ells, unes entrevistes als dos professors que es jubilen aquest any: Conxa Sangüesa -de Llengües Clàssiques-, i Jaume Serra -de Matemàtiques-, una investigació sobre com era estudiar en temps de posguerra, un article sobre el ‘hate’ a les xarxes socials, un reportatge -amb testimonis- sobre com pot afectar els estudis el fet de practicar esport d’alt rendiment, un altre sobre com van viure l’adolescència els professors del Vilatzara -amb fotos dels docents jovenets!- i una aproximació a les xifres del centre per esbrinar si és un institut sostenible.

Com sempre, no falten les notícies, les cròniques d’excursions i xerrades, la tira còmica i els passatemps, fets en aquesta ocasió pels redactors de 1r d’ESO. A més, a l’apartat d’antics alumnes hem pogut entrevistar la Maria Petit, exalumna, que ens ha explicat què recorda del seu pas pel Vilatzara i com és el seu dia a dia, tot un exemple de superació.

Esperem que us agradi!

revista VILAJOVE