Els alumnes d’Economia de 4t d’ESO visiten el Banc d’Espanya

L’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria d’Economia ha visitat la sucursal del Banc d’Espanya a Barcelona. Allà han repassat i aprés les funcions que actualment té aquesta entitat donat que algunes han passat a ser exercides pel Banc Central Europeu, així com l’impacte que la política monetària té sobre el consum, la inversió, la inflació o el PIB. També han identificat els tipus de fraus que ens podem trobar actualment, així com conegut i diferenciat els elements de seguretat dels diferents bitllets de la zona euro.

Un cop finalitzada la visita hem anat a l’emblemàtic mercat de la Boqueria per comprovar in situ com es formen els preus  en un mercat, resultat de les lleis de l’oferta i la demanda.
Els alumnes s’han mostrat molt interessats durant tota la jornada, i la seva actitud ha estat exemplar!