Alumnes de l’ESO i Batxillerat del Vilatzara guanyen els premis del certamen literari Vilassar de Noir

El concurs literari de narrativa juvenil inclòs al Festival Vilassar de Noir ha premiat i reconegut un total de sis alumnes de l’Institut Vilatzara. Les guanyadores i guanyadors del certamen han estat Àfrica F. (1r premi), Núria F. (2n premi), Joel C. (3r premi); i pel que fa als accèssits, Clàudia P., Inés B. i Pol V. han rebut el reconeixement per la qualitat de les seves narracions.

Els premis per als guanyadors i guanyadores han consistit en una dotació econòmica d’entre 40 i 60 euros per poder adquirir llibres a la llibreria Índex de Vilassar de Mar. A banda, l’organització del certamen ha previst la possibilitat d’ampliar el premi amb un curs de creació literària previst per als mesos de gener, febrer i març i que es farà extensiu a un total de 12 alumnes, entre finalistes, accèssits i premiats.

El concurs de narrativa jove s’emmarca dins el Festival Vilassar de Noir, que pretén esdevenir un punt de trobada entre els autors de gènere negre i els afeccionats que segueixen els seus treballs. El festival es proposa també contribuir a la visibilitat de la literatura i el cinema negre nacional i generar debats al voltant de temes recurrents del gènere amb les aportacions dels autors més importants del panorama actual.