Xerrada de l’Elisabet Siles sobre escenografia a l’alumnat de 2n d’ESO i optativa de 1r Batxillerat

El passat divendres 2 de desembre es fa fer una xerrada per tots els grups de 2n d’ESO i el de l’optativa de 1r de Batxillerat de Cultura Audiovisual. La xerrada va anar al voltant de la feina d’escenògrafa i, com que a 2n d’ESO parlem dels oficis relacionats amb el cinema i el món audiovisual.

Elisabet Siles, que ha fet xerrades als grups de 2n d’ESO per parlar de l’escenografia com a element indispensable per a la producció i realització teatral i audiovisual. Aquest és un àmbit que l’Elisabet coneix bé, atesa la seva trajectòria professional com a escenògrafa i figurinista, amb col·laboracions amb les companyies Chrome Teatre, la Solitària, Pirates Teatre, i també amb la creació i suport tècnic d’espectacles per Dara, Obskené, les Bianchis, Cia. Les Maniquies, entre d’altres.

L’Elisabet també ha estat assistent en produccions del Teatre Lliure i ha format part de l’equip de vestuari en pel·lícules destacades com: “El Fotógrafo de Mathausen” i “Una carta para Evita” d’Agusti Villalonga, així com en òperes del Festival de Peralada (“Turandot”) i en l’Òpera Real de Mascate (“Madame Butterfly”) o en espectacles de gran format com “Messi10” del Cirque du Soleil, el Musical “Mamma Mia” i en d’altres produccions cinematogràfiques i televisives com “Merlí Sapere Aude”.