Acomiadem el curs amb el número de juny de la revista ‘VILAJOVE’

La revista VILAJOVE corresponent al tercer trimestre de l’any ja està disponible en la seva versió digital. En aquesta ocasió, destaquen un reportatge del bar-restaurant Navas, molt popular entre el professorat i l’alumnat del centre; un article de temàtica LGTBI+ amb el títol “Sortir de l’armari al segle XXI”; un altre sobre la menstruació femenina i les malalties que estan relacionades amb l’aparell reproductor de la dona; una reflexió sobre si la vida que mostrem a les xarxes socials és real o fingida; una guia dirigida a l’alumnat de 4t d’ESO sobre quines possibilitats hi ha després dels estudis obligatoris; un article sobre el drill, un estil musical molt seguit pels alumnes del Vilatzara, o un altre sobre l’autodescobriment sexual.

També crida l’atenció el pes que tenen els continguts relacionats amb l’activitat esportiva. En aquest sentit, us presentem un reportatge sobre alguns alumnes del centre que destaquen per la seva dedicació a l’esport, ja sigui al futbol, al tenis o a la dansa. Aquest grupet d’alumnes tenen, òbviament, l’Educació Física convalidada.

A més, veureu diferents anuncis al llarg de la revista que formen part d’una campanya feta amb els alumnes de Taller de Premsa de 2n de l’ESO, en què la temàtica era la prevenció de l’addicció al mòbil.

Esperem que gaudiu de la lectura d’aquest número!