Inici de curs 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el proper dimecres 6 de setembre comença el nou curs escolar per l’alumnat d’ESO. Us informem que el proper dilluns a les 13 hores publicarem a la web del centre les llistes dels grups de 1r d’ESO. La resta de grups es publicaran dimarts a les 13 hores.

S’ha previst l’acollida de l’alumnat de 1r d’ESO per al dimarts 5 de setembre a les 13 hores. També, el dia 6 de setembre farem una entrada esglaonada de la següent manera:

• 1r d’ESO farà l’entrada a les 9 hores amb el tutor/a del grup. A les 10:20 es lliuraran i es confirguraran els ordinadors de préstec, i a partir de les 12:30 hores es farà classe en horari estàndard fins les 14:30.
    • 2n i 3r d’ESO farà l’entrada a les 8:30 amb el tutor/a del grup i a partir de les 10 hores farà classe en horari estàndard fins les 14:30.
    • 4t d’ESO faran l’entrada a les 8 hores amb el tutor/a del grup i a partir de les 10 hores farà classe en horari estàndard fins les 14:30.

Pel que fa al batxillerat, el curs comença el dimarts 12 de setembre. Tanmateix, està prevista l’acollida d’aquest alumnat el divendres 8 de setembre a les 10 hores amb el tutor/a del grup.

Finalment, aprofitem per compartir-vos els següents documents que us poden ser d’utilitat.

Us desitgem un bon inici de curs!