Visita al Palau de Justícia de Girona

El passat dijous, 12 de gener, l’alumnat de 1r del Grau Superior d’Administració i Finances va visitar el Palau de Justícia de Girona, on hi ha situada l’Audiència Provincial, jutjats socials, jutjats contenciosos administratius, el Jutjat de Menors i la resta de dependències del Departament de Justícia. En la visita, l’alumnat va poder presenciar la resolució d’un judici real, passant posteriorment a fer una representació de la funció de les diferents parts en el procediment. Així mateix, es va poder visitar les oficines d’atenció al ciutadà, els calabossos, l’espai per a la realització de les rodes de reconeixement i l’arxiu, on van conèixer el procés que segueixen els expedients en el mateix.