Tancament de les pràctiques Erasmus a Dinamarca 2023

Aquesta setmana hem visitat a la Saida, la Sònia, la Salma i l’Alba, alumnes del CFGS d’Educació infantil i del CFGS d’Animació Sociocultural i Turística del nostre institut. Ha estat una visita en què ens han compartit els seus aprenentatges i experiències viscudes al llarg d’aquest mes, i on hem pogut veure el seu dia a dia amb les empreses col·laboradores. Hem visitat el Club social Klubben Akva, on han fet pràctiques la Saida i la Sònia, l’escola bressol de Børnenes Have, on les ha fet la Salma, i la DII GI Ega Bornehus, escola on ha estat l’Alba. I amb totes elles ens hem trobat al centre d’Aarhus. Una experiència molt interessant i enriquidora, tant a nivell educatiu com personal!