Comencem el curs!

Durant els primers dies de curs, els equips docents dels diferents cicles que ofereix l’institut han organitzat un seguit d’activitats per facilitar la incorporació del nou alumnat, el coneixement mutu i l’acollida als que seran els seus estudis.

ADMINISTRATIU

Per segon curs consecutiu el departament d’Administratiu ha organitzat unes jornades d’incorporació al centre per al nou alumnat del GM de Gestió administrativa (GAD) i del GS d’Administració i finances (AFI). A banda de la presentació del cicle i de la normativa bàsica, l’alumnat de GAD va dur a terme proves de nivell tant lingüístiques com matemàtiques, mentre que el d’AFI realitzava uns jocs específicament preparats per familiaritzar-se amb el seu cicle.

Així mateix, per facilitar el coneixement de l’entorn, es va fer una visita al centre i una sortida en grups pel municipi de Salt, en què havien de fer un recorregut específic per tal de descobrir els seus diferents equipaments i serveis.

SERVEIS A LA COMUNITAT

Els primers dies de classe dels cicles formatius de la família de Serveis a la Comunitat també van ser especials, amb l’acollida entre professorat i alumnat, i activitats inicials dissenyades específicament per a l’inici de curs.

Els diferents cicles van organitzar dinàmiques de coneixement mutu, en algun cas amb participació d’alumnat de 2n, per donar resposta a les preguntes de les companyes noves. Així mateix, van realitzar-se sessions per treballar els coneixements previs en llengua, matemàtiques i anglès. I alhora, es van dur a terme diverses activitats de coneixença del centre i del territori, per tal que l’alumnat descobrís i tingués presents les oportunitats i la riquesa dels equipaments socioculturals de Salt.

Ara comença l’etapa d’endinsar-se en el coneixement de les professions que s’han escollit: Educació Infantil, Integració Social, Animació Sociocultural i Turística, i Atenció a les persones en situació de Dependència. Que tingueu un gran curs!

Clicant aquí trobareu les imatges de la benvinguda al CFGS d’Educació Infantil