Benvinguda al curs 2022-23

Comencem un nou curs escolar, un nou curs amb incerteses a nivell curricular, i altres aspectes que des de la conselleria hem anat sentint que anunciaven. Ha estat un inici de curs que hem passat del 0 al 200 en tres segons!

Amb només 4 dies de preparació hem acollit tot l’alumnat, hem donat la benvinguda a les noves famílies d’ESO i BAT i preparem la benvinguda de les noves famílies dels CCFF per principis de mes.

Aquest ha de ser el curs de retorn a una certa normalitat post-pandèmia: tornem a les aules sense mesures ni restriccions sanitàries i aquest fet hauria de millorar-nos la convivència i el nostre dia a dia. Emocionalment i pedagògicament, tant alumnat com professorat ens hem vist afectats a molts nivells amb la pandèmia, i enguany tenim l’oportunitat de recuperar aquella il·lusió, aquelles activitats i projectes que la COVID va deixar estroncats.

Així doncs, ànims a tota la comunitat educativa per encarar aquest nou curs, aquest nou repte amb la màxima alegria, il·lusió i ganes perquè sigui un curs per recordar. Perquè sigui un curs que ens faci més grans i millors! Moltes gràcies professorat i famílies per treballar un curs més colze a colze!!! Molt benvinguda a bord @comunitatVallvera, Ítaca ens espera!!

Eva Rigau