Celebrem la castanyada amb tot d’activitats!

Aquest divendres, 27 d’octubre, el centre ha celebrat la Castanyada, amb activitats tant al matí com a la tarda. De bon matí de 10 a 12 l’alumnat del CFGS d’Animació ha dinamitzat el pati de l’alumnat d’ESO.

En tornant de la dinamització, l’alumnat ha “decorat” les seves aules i portes amb motius i representacions de tardor. L’alumnat del CFGM de Dependència també ha participat en la decoració de les aules i portes, tasca que en el seu futur professional, els serà d’utilitat a l’hora de decorar centres residencials. Al final del matí hem fet una menjada col·lectiva de castanyes. Com sempre, molt bones!!!!

A la tarda, la jornada ha continuat per a l’alumnat de cicles, que ha participat en un Land Art al Pla dels Socs. Es tracta d’una activitat artística que consisteix en crear obres d’art amb elements naturals de l’entorn, i el millor moment per fer-ho és precisament a la tardor, per aprofitar millor els colors i elements naturals que ens ofereix la natura. Ha estat una activitat molt divertida, tot i que el vent ens ho ha posat difícil!

Els equips participants han estat formats barrejant alumnat dels diferent cicles, i a banda d’elaborar les seves creacions, han votat les millors entre les dels seus companys. Per acabar, després de menjar les castanyes, s’ha fet l’entrega de premis als grups guanyadors, consistents en un cistell amb fruita de tardor. Moltes felicitats a tothom per la seva dedicació i originalitat!