Torna el club de lectura!

Després de la bona acollida que va tenir el Club de Lectura en el curs anterior, aquest 2023-24 torna a activar-se, responent a les peticions rebudes per part del mateix alumnat participant. Les trobades tindran lloc a l’hora del pati a la biblioteca, un divendres de cada mes. Es compartiran diferents lectures sobre un mateix àmbit, de manera que cadascú podrà triar un llibre adequat al seu nivell i interès. Cada mes es canviarà la temàtica i tots els gèneres podran tenir-hi cabuda, des del manga fins a la novel·la d’amor, passant per la fantasia espacial, la mitologia, la poesia o la novel·la històrica, entre d’altres. A més, es demanaran els llibres que calgui a biblioteques externes, en cas que no se’n disposi a la nostra.

La primera sessió tindrà lloc el 3 de novembre, en què es presentarà el calendari i funcionament del club, i l’alumnat es podrà conèixer entre si i començar a compartir els seus interessos. Durant el curs, les reunions mensuals se centraran a comentar les lectures realitzades, a partir d’una selecció per part de la biblioteca i alhora incorporant els suggeriments de l’alumnat. Una tria que es compartirà als diferents espais del centre, per tal que qui vulgui pugui assitir a les trobades. Des d’aquí us animem a participar-hi!