El Vallvera celebra la II Edició dels premis llúdriga

El passat divendres 30 d’abril l’alumnat de 4t de la ESO van celebrar la segona edició de la Gala dels premis Llúdriga.

Aquests guardons, organitzats per l’assignatura de castellà, estan inspirats en una de les lectures obligatòries del curs: “Las lágrimas de Shiva” de César Mallorquí. Aquest llibre amb un final obert va permetre a l’alumnat poder elaborar un guió per desvetllar quin podia ser el final amorós dels dos protagonistes. A partir del guió van gravar un curtmetratge d’uns cinc minuts en el que els diferents grups ens van demostrar la seva creativitat i les seves grans dots interpretatives.

La Gala, presentada per dues alumnes de quart, va tenir lloc al gimnàs. Es van visionar els onze curtmetratges amb un ambient d’emoció i nervis, típic d’una nit de Hollywood.

El jurat estava format per tutors i professorat de l’equip docent que van votar els millors treballs que optaven a les següents categories: millor guió, millor edició, millor actor, millor actriu i millor curtmetratge.

La jornada va ser molt festiva i va consolidar els premis llúdriga com un dels esdeveniments més esperats de l’IES Vallvera.

Visca l’Art a les aules i visca els Premis Llúdriga!!!